Regulamin sklepu

Dokument ten określa zasady dokonywania zakupów w internetowym sklepie karolina-sport.pl. Dokonanie zakupu równoznaczne jest z zaakceptowaniem wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.


  

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Właścicielem sklepu internetowego www.karolina-sport.pl jest Firma „Karolina” Wiesław Wojdyło, ul. Krakowska 8, 33-100 Tarnów NIP: 871 140 50 08

  2. Pod pojęciem klienta rozumie się osobę prawną, fizyczną, lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, jednak posiadającą zdolność do zaciągania we własnym imieniu zobowiązań, oraz nabywania praw.

  3. Zgodnie z art. 384. § 1. Kodeksu Cywilnego, postanowienia niniejszego Regulaminu są wiążące dla Sprzedającego i Kupującego.

  4. Firma Karolina jest stroną umowy kupna-sprzedaży zawieranej z Klientem i widnieje na fakturze VAT jako sprzedawca zamówionych przez Klienta produktów.

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I ICH REALIZACJA

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 18:00, w soboty w godzinach od 10:00 – 14:00.

  2. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 18.00, a w soboty po godzinie 14:00 a także w niedziele oraz w święta będą realizowane następnego dnia roboczego.

  3. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 5 dni roboczych, nie będą realizowane. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone e-mailem.

  4. Warunkiem realizacji zamówienia jest wypełnienie formularza wraz z podaniem numeru telefonu (najlepiej komórkowego), umożliwiającego naszemu pracownikowi weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je poprzez wiadomość e-mailową bądź kontakt telefoniczny.

  5. Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu, jeśli kupujący w formularzu otrzymanym po zakupie nie zaznaczył opcji faktura wysyłamy paragon.

  6. Zamówienia zrealizowane (wysłane) nie mogą być anulowane – dotyczy przesyłek pobraniowych, kupujący może zrezygnować z odebrania paczki zamówionej i wysłanej za pobraniem, ale będziemy domagać się zwrotu kosztów przesyłek w obie strony do wysokości faktycznie poniesionych kosztów.

  7. Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane przez obsługę Sklepu, zamówienie takie może zostać anulowane przez Sklep. Zamawiający zostanie poinformowany o tym fakcie.

  8. Zamawiający ma możliwość zmiany, korygowania oraz anulowania złożonego i potwierdzonego zamówienia, wysyłając e-maila na adres: karolina_sport@o2.pl lub sklep@karolina-sport.pl nie później niż do momentu jego zrealizowania. Nie dotyczy to zamówień już wysłanych, zrealizowanych.

  9. Firma Karolina zastrzega sobie możliwość braku części towaru( rozmiarów) co może wydłużyć lub uniemożliwić realizację zamówienia. W takich wypadkach klient zostanie poinformowany telefonicznie lub drogą elektroniczną o zaistniałym fakcie oraz najbliższym możliwym terminie realizacji tego zamówienia. Klient może w takiej sytuacji anulować zamówienie.

 

CENY I KOSZTY DOSTAW

  1. Zamówiony towar będzie dostarczany kurierem DPD, do paczkomatu InPost lub Pocztą Polską. (cennik dostaw dostępny tutaj).

  2. Wszystkie ceny towarów i usług znajdujące się karolina-sport.pl wyrażone są w polskich złotych i zawierają należny im podatek VAT (23% i 7%). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy danym produkcie w momencie złożenia zamówienia wraz z kosztami przesyłki, o ile nie jest ona wynikiem oczywistej pomyłki obsługi sklepu.

  3. Koszty transportu podane w Sklepie dotyczą przesyłek na terytorium Polski, koszty przesyłek do innych krajów ustalane są indywidualnie dla każdej przesyłki.

  4. W przypadku wyboru sposobu płatności “przelew”, towar jest wysyłany w momencie otrzymania środków pieniężnych na konto bankowe w wysokości 100% wartości zamówienia. Towar wysyłamy w dni robocze maksymalnie w ciągu 24 godzin od pojawienia się wpłacanych środków na koncie. 

  5. Wszelkie przesyłki wysyłane na koszt Firmy „Karolina” nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

 

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA BĄDŹ WYMIANA

  1. Klient ma prawo – zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów – odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do czternastu dni od daty otrzymania produktu.

  2. W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania na własny koszt zakupionych Produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym oświadczeniem i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony, dotyczy także opakowania. Formularz dostępny TUTAJ

  3. Pieniądze za zwrócony Produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego Produktu. Koszty odesłania Produktu nie podlegają zwrotowi.

  4. Obuwie zakupione w naszym Sklepie można wymienić, koszt wymiany w obie strony pokrywa kupujący. Rozmiar w centymetrach podany jest według tabel producenta. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne niezgodności ze stanem faktycznym.

 

GWARANCJA, REKLAMACJE

  1. Na wszystkie zakupione w naszym Sklepie produkty udzielana jest 24 miesięczna gwarancja z tytułu niezgodności towaru z umową pod warunkiem właściwego użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, na podstawie dowodu zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT dołączonej do każdego towaru. Udzielona gwarancja obejmuje tylko wady fabryczne, ukryte.

  2. W przypadku reklamacji lub wymiany / zwrotu klient jest zobowiązany do przesłania reklamowanego/wymienianego towaru na koszt własny wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym (tutaj), lub formularzem zwrotu / wymiany dostępnym TUTAJ zawierającym: dane - imię, nazwisko, dokładny adres, nazwę towaru, dokładnie opisaną wadę, okoliczności jej powstania oraz oczekiwania reklamującego.

  3. Odpowiedzialność za towar oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz niezwłocznie poinformować sklep internetowy poprzez wiadomość e-mailową bądż kontakt telefoniczny w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie czy niezgodności towaru z zamawianym.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W przypadku potrzeby uzyskania dokładniejszych informacji prosimy o kontakt drogą e-mailową bądź telefoniczną, dane dostępne w zakładce Kontakt. Nasz konsultant udzieli odpowiedzi na każde pytanie.

  2. Wszystkie produkty oferowane przez Firmę „Karolina” są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

  3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na stronie sklepu www.karolina-sport.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronach sklepu użyte są w celach informacyjnych.

  4. Wszystkie zdjęcia i opisy są własnością Firmy KAROLINA. Wykorzystywanie ich bez zgody właściciela jest zabronione.

  5. Korzystanie ze sklepu karolina-sport.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.