Kategorie

Czas realizacji

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I ICH REALIZACJA

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 18:00, w soboty w godzinach od 10:00 – 14:00.

  2. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 18.00, a w soboty po godzinie 14:00 a także w niedziele oraz w święta będą realizowane następnego dnia roboczego.

  3. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 5 dni roboczych, nie będą realizowane. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone e-mailem.

  4. Warunkiem realizacji zamówienia jest wypełnienie formularza wraz z podaniem numeru telefonu (najlepiej komórkowego), umożliwiającego naszemu pracownikowi weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je poprzez wiadomość e-mailową bądź kontakt telefoniczny.

  5. Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu, jeśli kupujący w formularzu otrzymanym po zakupie nie zaznaczył opcji faktura wysyłamy paragon.

  6. Zamówienia zrealizowane (wysłane) nie mogą być anulowane – dotyczy przesyłek pobraniowych, kupujący może zrezygnować z odebrania paczki zamówionej i wysłanej za pobraniem, ale będziemy domagać się zwrotu kosztów przesyłek w obie strony do wysokości faktycznie poniesionych kosztów.

  7. Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane przez obsługę Sklepu, zamówienie takie może zostać anulowane przez Sklep. Zamawiający zostanie poinformowany o tym fakcie.

  8. Zamawiający ma możliwość zmiany, korygowania oraz anulowania złożonego i potwierdzonego zamówienia, wysyłając e-maila na adres: karolina_sport@o2.pl nie później niż do momentu jego zrealizowania. Nie dotyczy to zamówień już wysłanych, zrealizowanych.

  9. Firma Karolina zastrzega sobie możliwość braku części towaru( rozmiarów) co może wydłużyć lub uniemożliwić realizację zamówienia. W takich wypadkach klient zostanie poinformowany telefonicznie lub drogą elektroniczną o zaistniałym fakcie oraz najbliższym możliwym terminie realizacji tego zamówienia. Klient może w takiej sytuacji anulować zamówienie.