REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA BĄDŹ WYMIANA
Klient ma prawo – zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów – odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do czternastu dni od daty otrzymania produktu.
W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania na własny koszt zakupionych Produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym oświadczeniem i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony, dotyczy także opakowania. Formularz dostępny TUTAJ
Pieniądze za zwrócony Produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego Produktu. Koszty odesłania Produktu nie podlegają zwrotowi.
Obuwie zakupione w naszym Sklepie można wymienić, koszt wymiany w obie strony pokrywa kupujący. Rozmiar w centymetrach podany jest według tabel producenta. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne niezgodności ze stanem faktycznym.
GWARANCJA, REKLAMACJE
Na wszystkie zakupione w naszym Sklepie produkty udzielana jest 24 miesięczna gwarancja z tytułu niezgodności towaru z umową pod warunkiem właściwego użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. Udzielona gwarancja obejmuje tylko wady fabryczne, ukryte.
W przypadku reklamacji lub wymiany / zwrotu klient jest zobowiązany do przesłania reklamowanego/wymienianego towaru na koszt własny wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym dostępnym (tutaj), lub formularzem zwrotu / wymiany dostępnym TUTAJ zawierającym: dane - imię, nazwisko, dokładny adres, nazwę towaru, dokładnie opisaną wadę, okoliczności jej powstania oraz oczekiwania reklamującego. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni od otrzymania od Państwa przesyłki.
Odpowiedzialność za towar oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz niezwłocznie poinformować sklep internetowy poprzez wiadomość e-mailową bądź kontakt telefoniczny w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie czy niezgodności towaru z zamawianym.